måndag, mars 23, 2009

Helg + IKANO+MAXI

Åkte till Patrik i Lördags på dan, var jätte fint väder när jag körde dit så fick lite lust med nån liten utflyckt så så blev det. Vi åkte ut på en liten bilutflyckt och titta runt lite, jätte trevligt, och nu har jag sett lite nya ställen. På Kvällen blev det at se lite hockey och sen robinsson.
Söndagen var inte mycket annorlunda, vi åkte på e liten bilutflyckt då med dock inte lika fint väder men mysigt iaf vovven har oxå varit med på våra små utflyckter och han såg med ut att trivas:-) För övrigt hade vi bara en lugn dag igår.

I dag så var det då dags att åka hem, hade bestämt med Ida att vi skulle gå lite på IKANO huset så hon tog bussen ner så hämta jag henne i linköping. Så vi har varit runt och kikat och handlat lite på Ikano huset och sen åkte vi även till MAXI i norrköping och gick lite där. Hittade lite smått och gott.

När vi kom hem så kom vi på att vi skulle träna så det var vi oxå iväg och gjorde ricktigt skönt faktiskt och Jag har haft en jätte bra helg och en jätte kul dag i dag. Tack för det trevliga sällskapet under helgen och dagen, nu har jag fått kommit ut lite iaf och känner mig på mycket bättre humör igen.

Har oxå pratat med min dr i dag så nu har jag kommit ett steg längre verkar iaf som att det går framåt och börjar bli bättre men har haft så grymt ont i magen sista tiden så fick lite fler. Det är oxå lite pga allt det här som jag haft lite humörssvängningar på sista tiden men hoppas att även dom lugnar sig snart för dom är påfrestande iaf för mig och säkert även för min omgivning.

Nu så är det dags för mig att sova ska sitta på utbildning i morgon så då är det bäst att vara pigg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar