torsdag, mars 12, 2009

Glädjande besked

Vaknade av den värsta huvudvärken på flera år i morse vid 5 lyckades iaf dra mig upp och ta ett par alvedon för att sen försöka somna om igen och tack och lov det gick faktiskt att somna om vilket jag inte är van med nuförtiden. Vakna iaf av ett sms sen ca halv tio och huvudvärken var borta, så underbart. Prata lite med älskling. Sen så hörde Ida av sig stressad som bara den då vi hade planerat att sola i dag och då skulle vi ner direkt just då hmm jag hade ju inte ens gått upp eller nåt alls men på tio min han jag iaf upp och med bussen :-) Så blev lite solande hur skönt som hellst, sen fick vi i oss lite mat.
Jag tog mig direkt till jobbet efter stan fanns inte riktigt tid över att ta sig hem på.

Haft en bra kväll på jobbet, på rasten så av en slump så tog jag fram mobilen för att kolla om nån hört av sig osså la jag den i fickan, ren tur för mitt under rasten så hörde min läkare av sig med provsvaren från igår och det var nästan bara glädjande besked så känns som en jätte lättnad mina värden håller på att återställas alla förutom ett som säkert är biverkning på medicinen men alla andra börjar bli bra :-D Så nu är det bara jag som ska bli bra oxå men det hoppas jag på nu. Han hade även pratat med en annan läkare och även han tyckte att samma misstanke som tidigare kvarstår men bara jag blir bra nu så är jag glad :-)

Har just kommit hem från jobbet nu iaf och tänkte lägga mig och läsa lite bloggar.

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att läsa gumman! Jätte glad för din skull, hade tänkt höra av mig till dig idag på telefon o fråga hur det gick i onsdags. Men nu vet jag ju hur det gick då jag läst din blogg fram till detta inlägg. Jätte glad för din skull gumman!
    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Tack tack fast än är det ju inte över och klart bara för att det ser lite bättre ut men nu finns det ju ett mycket större hopp.

    SvaraRadera
  3. Kul Camilla...:)
    Happy minds:)
    sa ju de ksulle lsöa sej,... kan va bra o skita ur sig lite ibland. Hahahahaha

    SvaraRadera