söndag, augusti 31, 2008

vilodag

Så länge som jag sov i morse var det länge sen jag kunde sova, Vaknade av den extremt hemska telefonsignalen, var knappt vid medvetande när jag svarade skönt att det var nån jag ville prata med iaf ;-) tog ett tag innan jag riktigt vaknade till iaf hade säkert kunnat sova 3 timmar till, men man vill ju inte sova bort hela dagen heller. Hade massa mysko drömmar i natt eller det var nog mest nu på morgonsidan, bra men mysko var dom. Är iaf glad att jag blev väckt av telefon var ett långt och trevligt samtal som fick mig att längta ännu mer;-)

Gick en runda på stan med Ida var nåt jippo nere på stan oxå så dom hängde upp band över helastorgatan så man inte kom över, riktigt irriterande tur banden gick att gå över annars hade man fått gå runt halva stan för att bara komma över till andra sidan.
Kom även ännu en gång fram till hur extremt tråkig den här stan är inga kul affärer alls ju och väldigt sällan man hittar nåt kul.
Jag lämnade av Ida hos hennes pappa en stund och åkte själv och handla och sen så blev det att laga lite matlådor innan jag åkte tilbaka för att hämta Ida i gen.
Vi tog med oss mat från stan thai och rhodos :-)
sett Film även i kväll och ätit chips och dipp, evigheter sen sist jag åt det men gott var det iaf .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar