lördag, augusti 16, 2008

Mys kväll på jobbet

Var på stan med Ida en sväng i dag innan jag skulle till jobbet.
Började jobba kl 14 i dag vi hade lite mys fredag så vi var några som beställde dit mat från Rhodos riktigt trevligt det, hade en bra kväll på jobbet så då gick det att göra så, lite värre om det är jätte mycket.
Nu sen jag kom hem så ar jag mest suttit vid tv och kollat lite.

Blir så förvirrad av alla olika budskap jag fått nu vet inte längre hur jag ska tro eller vad jag ska tro, är väll enklast att inte tro nåt alls gissar jag på. vad är tanken liksom och vad händer egentligen ? vad finns/finns inte ? varflr kan du inte bara ta det i klar språk och säga det direkt ? skulle ju underlätta för mig ju.

Nu ska jag iaf ta och sova och bara glömma allt bara slappna av och försvinn in i mina drömmars värld.


Dröm din dröm, o skapa verklighet.
Tanken söker än, men hjärtat vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar