tisdag, augusti 19, 2008

Uttråkad

Är så extremt less i dag känner jag. På förmiddan var jag på stan och färgade mina ögonbryn och ögonfransar, blev ju fint de nu ser man ut som en människa igen ist för som ett monster.
kollade i lite andra affärer oxå när jag ändå var nere på stan, passade på att lämna in min klocka och byta batteri i den med det var ju bara så där ett år sen det tog slut s¨tyckte det var dags.
Nu ligger jag hemma i soffan med världens huvuvärk och ja är almänt less på det mesta helt enkelt. Funderar på att kanske bara lägga mig ner och sova tills jag börjar jobba i morgon bara strunta i alt.
Börjar även tvivla på lite andra saker oxå, vet inte hur jag ska göra med de men jag vet inte kanske bara ska jag avsluta det. Då slipper jag ala tvivel och jag slipper allt jobbigt senare...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar