söndag, augusti 24, 2008

Mys helg;-Þ

Då så har det varit en blogg fri helg då, men vad är det som hänt under den ?:-)

Ledig fredag så den gick åt till en lång sovmorgon och sen lite städning. lagade jätte god mat till middan då jag fick besök så vi åt osså drack vi lite vin till maten :-) gott gott. Blev lite film tittande och inte så mycket mer av den kvällen .

Lördagen så hade vi en skön sovmorgon inte så lång men iaf en liten. Bakade kladd kaka en till oss och en som jag sen tog med till jobbet. Innan jag skulle till jobbet så han vi med hela en film till :-) Jag började jobba 14 var ganska mycket att göra och lite stökgt men tiden gick iaf o så blev kl 22 och jag fick åka hem till mig där det var mysfaktor på hög nivå med alla små mysiga lampor tända och jätte goda middan som jag blev bjuden på riktigt gott var det blev lite vin till maten även denna kväll och sen lite vin och en bra film kan det bli bättre?

I dag då? jo i dag har det inte hänt mycket en mys dag bara helt enkelt ;-Þ Hela dagen fram tills han åkte hem i kväll :-(

Ja det var den helgen, lite kort kan man säga att det var en mycket efterlängtad myshelg ;-Þ

1 kommentar:

  1. låter som om du har mysigt som abra den emd honom. vi får ta telefonsnack snart igen o prata ikapp allt. var länge sen vi satt länge i telefon nu ju :( hoppas allt är bra med dig iaf gumman. kramar

    SvaraRadera