söndag, augusti 17, 2008

Lördag

Blev inte mycket gjort i dag inte, blev en alldeles för lång sovmorgon, vaknade först vid 9.30 sen var jag fortfarande så trött att jag bara segade runt. Tiden bara försvan och helt plötsligt var det bara dags att fixa sig innan jag skulle börja jobba.
Har alltså jobbat kväll i dag 14-22 strålande strålande. Har iaf haft en trevlig kväll på jobbet trotts en del lite jobbigare saker. Trevliga människor att jobba med och kvällen har flytit på bra tycker jag nog.
När jag kom hem i kväll skulle jag lägga in en sak i städskåpet och där är det ju läskigt fullt (visste jag oxå om...) så självklart så sluta det med att dörren inte gick att stänga så då dampade jag ur totalt och städade där inne så nu står sakerna så man kan stänga dörren iaf :-)
Är tok trött nu så är väll dags att sova lite snart oxå tror jag kanske blir att läsa lite först eller kanske lösa nå korsord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar