lördag, augusti 30, 2008

Massa Film

Skulle ha sovmorgon i dag men ja planera nåt sånt är ju bara korkat, vaknade iaf vid 6.30 i morse men efter ett tag så lyckades jag iaf somna om. kollade mest vänner och lite andra serier hela förmiddan. Sen så har jag umgåtts med favorit Ida resten av dagen. Vi körde min minsta lillebror till en mack när han och hans vänner lyckats få slut på bensin... Ja vad säger man? tanka först åka sen kanske..
Vi har oxå löst så jag ska bli av med en avalla störande kablar som jag haft genom hela min lägenhet, så skönt att slippa den :-)
Sen så åkte vi hem till Bror och Ida, lagade lite mat och kollade på film innan brorsan kom hem då vi åt Tacos:-) fick kladdkaka till efterrätt oxå mums. Sen har jag och Ida hunnit med en film till innan jag skulle hem så mycket film har det blivit den här dagen.
Har fått lite huvudvärk nu oxå men kanske kan bero på att det blivit så mycket filmer under dagen, är ju dessutom fortfarande förkyld oxå men iaf så börjar det bli bättre.
Ska ta och se lite på vänner nu innan jag ska sova tänkte jag, Osså hoppas jag kanske att jag hör av Ida snart för att se om hon kunde hänga på iväg en tur i morgon men ser ju inte speciellt ljust ut så vi får se vad som händer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar