torsdag, augusti 28, 2008

Trött

Vaknade alldeles för tidigt i dag och låg kvar i sängen och bara önskad jag skulle somna om men nä inte det. mer förkyld i dag, halsonda har gått över men övergått till att bli extra snuvig ist. Var och bytte bil med mamma på jobbet för att jag skulle åka ner med min cykel till macken då det inte är nån luft i bak däcket men ja det gick ju inte så bra för då hade dom ju tagit bort dragkroken och det sa hon iaf inget om i går när vi bestämde jag skulle låna den...
Var iaf ner med Ida en sväng på biblioteket och hjälpte henne att få ut lite papper sen så var hon i väg och sökte ett jobb håller tummarna för att det går bra.

Jobbat kväll i dag kom till jobbet och det börja med värsta stora grejerna, men nu vet jag ju iaf hur fort det går och lite mer vad som händer vid en sån här grej och det känns ju tryggt iaf.
Kvällen fortsatte extremt lungt tror inte det varit så här lugnt på länge.
Nu har jag äntligen fått kommit hem och ska kolla lite vänner avsnitt innan jag ska sova tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar