onsdag, augusti 20, 2008

Trött dag

Ja då var veckans första arbet dag gjord. Fick fika i dag på jobbet då det var sista dagen för en av sommarvikarierna:-) Jätte gott:-D
Var och pratade med chefen idag oxå då det var ett arbetspass som var flyttat till en dag då jag inte kan jobba men det löste hon åt mig så det var ju skönt det.
Var så extremt trött när jag kom hem från jobbet så jag åt lite mat sen tänkte jag vila 30 min bara på soffan men dom där 30 min slutade i en timme då jag vaknade av en jätte åsksmäll.
kvällen har jag tillbringat i telefon :-) ovanligt va? :-Þ Tvättat har jag oxå gjort hela kvällen, tvättmaskinen är ju inte direkt snabb så kan ju inte ens säga att det börjar bli klart.

I morse så åkte Bror och Ida till Gran Canaria hoppas dom får en trevlig vecka där.

Ett plan som gått från Arlanda som skulle till ran Canaria idag har störtat då det skulle lyfta från Madrid 2 svenska skulle finnas på planet vad dom visste nu en av dom är hittad och har lindrigare skador den andra vet dom inget om än.
Tack och lov för att det inte var planet som bror och Ida åkte, fick lite magsår där ett tag innan jag fick veta av mamma att dom kommit fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar