tisdag, augusti 26, 2008

Hals ont!

Halsont forfarande, kände inte direkt för att gå till jobbet när jag vaknade och hade tok ont i halsen, men vad gör man ? jo plikttrogen som man är så gick jag till jobbet.
Vi hade värsta jätte eftermiddags fikat i dag var en i personalen som gick i pension tidigare i sommras men då var det så många som var på semester så det firades i dag istället med massor olika sorters kakor och tårta. Mycket trevligt var det iaf :-)

Efter jobbet har jag hunnit med att titta på dom första avsnitten ur vänner serien, har tänkt mig att se hela den serien nu framöver den är ju riktigt kul :-)
Har hunnit med ett par timmar i telefonen oxå :-) Vissa människor kan verkligen få mig glad.

Nu så tänkte jag ta och gå in i duschen sen ska jag ta och dejta john blund och hoppas på att jag är bättre i halsen tills i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar