tisdag, augusti 19, 2008

Middas sällskap :-)

Bjudit Ida på mat i kväll :-) Spagetti och köttfärssås, mumma det. Fick prata av mig lite behövde nog få nån som kunde ta ner mig på jorden igen och stoppa mig från alla korkade tanker,så nu är det bara våga våga och våga lite mer. vågar man inget kan man aldrig heller vinna. Jag måste träna på att våga. Tack för pratstunden den var väll behövlig tack för att du fick mig att inse att jag måste våga nångång.
Fick lite hjälp med att bära ner lite saker till källaren och sen så var vi och panta flaskor och handla oxå.
Satt och höll Ida lite sällskap när hon skulle packa en stund innan jag åkte hem sen.

Planen var att jag skulle sova när jag kom hem men har för mycket i huvet som jag tänker på så inte så lätt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar