söndag, april 19, 2009

Två födelsedagar, en helg!!!

I fredags fyllde som sagt min älskling 25 hela år, så jag åkte tåg och buss dit och gratulera han när han kom hem från jobbet. På kvällen blev det fest och det kom lite folk, mycket trevligt och jag skulle gissa på att det intogs ganska så mycket drickbart den kvällen. själv försökte jag hålla mig relativt lugn. Ia så var det en riktigt trevlig och skit kul kväll med kul människor.

I går Fyllde jag år och ja jag blir ju inte mer än 25 så vi säger väll att jag med fyllde det då , fast är ju bara 20 i sinnet :-P Vi hem till mig ganska så tidigt ( där har vi anledningen till min lugna kväll, jag körde. )
Jag dekorera mina smörgåstårtor som jag förberedde i fredags osså flytta jag om lite i lägenheten så vi skulle få plats allihopa.
Var det oxå en trevlig kväll Hela familjen kom och mormor,morfar och moster o Igge så var några stycken Lilla söta vovven kom oxå nu har den fått ett namn oxå så kanske kan börja använda mig av det ist men för mig är den ju lilla vovven.

Blev smörgåstårta både i fredags och i går och ja jag kan ju inte säga det här har blivit nån nyttig helg direkt så får nog bli en del tränande nu till veckan tror jag, Hoppas på att Ida kan tänka sig att följa med.

Tack alla underbara som gjort dena helg så trevlig och bra:-)

Ev kanske jag bjuder på några blder från helgen sen oxå men vi får se om jag hittar några jag vil dela med mig av :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar