lördag, april 11, 2009

Påskafton

Ja som hela helgen så har jag även tillbringat den här dagen på jobbet, vi hade en jätte mysig påskfrukost som vi alla som jobba i dag har bidragit till alla tog med sig nåt till den, jätte gott och mysigt :-)

Har inte blivit mycket gjort efter jobbet, lite småplock osså har jag bakat lite :-)
Så har varit en lugn skön kväll, har sett lite på tv och nu är det sängen som väntar snart.
I dag så åkte mamma med familj för att hämta deras nya familje medlem, en söt liten vovve så den kommer dom hem med i morgon nån gång.
En bild på lite påskgrupper dock är dom från förra året, i år så har jag skippat allt sånt då jag ändå tillbringar hela min påsk på jobbet så inget påskpynt hos mig i år inte, eller jo jag fick jätte fina påskliljor av mamma men det är det enda jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar