tisdag, april 14, 2009

5 År

Helt slut i dag, Somnade till och med i soffan en sväng nu i kväll, som tur var så ringde Ida och väckte mig. Efter jobbet i dag så har jag bakat bullar, osså har jag tvättat lite.

Det är även en speciell dag i dag eller ja för 5 år sen, det var den värsta dagen i mitt liv, saknaden är så stor. Pappa du finns alltid i mitt hjärta, jag skulle kunna göra vad som hellst för att få träffa dig i gen om det så bara var för en stund men jag vet omöjligheten i det. Men en vacker dag kommer vi ses igen.

1 kommentar:

  1. Många kramar till dig gumman!

    P.s jag håller på med en hemsida, är det okej om jag skriver o lite kortfattat om dig och lägger in bilden på dig och Patrik som jag hjälpte dig att fixa på sidan? Annars tar jag någon på dig bara eller om du har någon som du hellre vill ha med i så fall. Jag skickar adressen till sidan på msn. D.s

    SvaraRadera