söndag, april 26, 2009

Slut på helgen

Hade en bra förmidda lite slappande, pratande i tfn och tittade lite på tv. Han oxå med att städa lite innan jobbet men det var då ytterst lite de.
Jobbat sista passet för i helgen men i morgon är det en ny vecka med nya arbetsdagar som börjar redan i morgon...

Jag har så svårt föratt bestämma mig för vilket jag tycker är bäst om det är att jobba kvällar eller mornar kvällar känns bra så man kan få lite sovmorgon och då kunna sova tills man vaknar ist för att ställa klockan visserligen vaknar jag oftast ganska tidigt men just att slippa klockan är skönt. Sen har vi den stora nakdelen, jag saknar mina telefon kvällar när jag jobbar så här och visst det kan låta som ett mycket litet problem, kanske det är oxå men jag saknar dom iaf.

Nu så har jag jhu jobbat klart och kommit hem och ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar