fredag, april 10, 2009

Långfredag

I dag är det långtredag, jag har jobbat dagtur i dag. Våra chefer på jobbet har varit så snälla så dom hade varit påskkärringar igår och delat ut jätte stora påskägg fyllda med godis på alla avdelningar det var ju väldigt snällt och förgyllde hela dagen :-)

Efter jobbet så har jag färgat Idas hår och passade även på att ta lite av hennes färg och färga mina ögonbryn med så nu får vi se hur det blev syns inte riktigt än då det var lite svårt att få bort färgen som fastna på huden runtomkring, men tror att det blev bra.

I dag har duschat i min egen dusch för första gången på en vecka, Underbart. Jag har aldrig uppskattat en badrums lampa så mycket som nu. Jag har fått gått så mycket som möjligt och tränat nu den här veckan så jag kunnat duschat där ist men nu så nu har jag min underbara lämpa igen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar