torsdag, april 23, 2009

Hundvakt och däckbyte

Ledig dag i dag. Åkte ut till mamma mitt på dan nån gång och har varit vovvevakt hela eftermiddan :-) livlig livlig kan man lugnt säga vi har varit både högt och lågt kan jag säga.

mamma kom hem nu i kväll. Simon har hjälpt mig att byta däck på bilden nu är vintern helt slut nu ska sommarn komma:-)

Nu sitter mamma och jag vid varsin dator och tittar runt lite. När vi satt här i lugnan ro så hittade Loke tydligen nåt intressant i papperskorgen (den på kontoret endast innehållande kontorspapper inget annat ) Iaf så när vi tittar dit så har han helt klätrat upp på den och står där som herren på täppan, sorgligt nog hade jag kameran inne på rummet så blev tyvärr ingen bild. Så får bli en söt bild från påsk helgen istället :-)




Nu så ska jag bara ta det lite lugnt här tänkte sova kvar ska vara lite vovve vakt i morgon bitti oxå så enklast att sova här då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar