onsdag, april 01, 2009

Bort med Akvariumet :-)

Äntligen så börjar min förkylning att lägga sig lite :-)
Har plockat ner mitt akvarium idag, hade helt tröttnat på det och har inte orkat bry mig om det på länge och så. Fanns ändå bara två fiskar kvar där och dom bor tillsvidare i en kupa nu i väntan på att en kompis ska ta över dom.
Känns underbart att få bort det, och i morgon så ska jag få ner det i källarn oxå så jag slipper ha det skräpandes här.
Har även städat mitt kök på eftermiddan i dag jag som ändå ser mig själv som ganska så ordentlig men usch vad skit man hittar när man flyttar på vissa saker och så usch det är det enda jag kan säga om det.

Har tillbringat en hel del tid i min telefon med mina vänner oxå :-) så underbart att få prata med vissa man inte pratar med så ofta då vi inte är lediga samtidigt osv.

Nu så ska jag ta och sova har nästan lyssnat klart på ännu en ljudbok nu under dom senaste 4 dagarna blir den tredje blir helt beroende av att lyssna på dom när jag får tråkigt och inte orkar nåt annat. och nu har jag hittat några böcker jag så fastnat i dom hänger i hop men är endå fristående men jag verkligen lever mig in i dom kommer sakna dom efter den här boken då det är sista i den här raden vad ska jag då hitta?

Nä sova var det.

1 kommentar:

  1. Jag förstår att det är skönt att bli "av" med akvariet, det va så superskönt när vi tog bort det vi hade. Jag hade verkligen inte tid! Det var ju iofs på 220L. Kramar

    SvaraRadera