torsdag, april 09, 2009

Äntligen är lyset tillbaka :-)

Ja tillslut lyckades jag iaf somna men blev ju inte många timmars sömn kan jag ju säga, för vaknade ganska så tidigt oxå.

Åkte och tränade på förmiddan Ida kom oxå dit och sen var vi iväg för att storhandla, possitiv då som jag var så trodde jag väll att vid 12 så ska de väll inte vara så mycket folk på affärn några borde ju jobba iaf men oj så fel jag hade. Vad har jag då lärt mig? Jo åk inte och handla dagarna i närheten av en helgdag oavset tid det är trång och massa söliga människor som går framför fötterna på en som inte vet vad dom vill ha och som inte flyttar på sig så man själv inte kommer fram heller fast man har full koll på det man ska ha.

Vi lyckades lura ut lillebror i dag oxå när vi skulle äta lunch, det var trevligt det:-) inte så ofta man umgås med han nu förtiden :-(

När jag kom hem så kom mamma och hälsade på oxå sen kom även Gunnar och Simon och hjälpte mig att fixa min badrumslampa hurra nu har jag lyse på taletten igen. Var inte lampan det var fel på som jag trodde utan felet satt i strömbrytaren så den är nu bytt. Jag trodde inte dom skulle komma i dag då dom sagt dom inte hade tid med det, hade ju tänkt bjuda på lunch eller iaf fika men nu hade jag ju inget sånt att bjuda på när det blev så oväntat.

Mamma och jag var en sväng på kyrkogården sen med är så fint med allt gult där nu runt påsk och allt känns så fridfullt.

Nu har jag just lagat lite mat som jag gjort matlådor av jag nu när jag har 7 dagar på jobbet att se fram mot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar