söndag, april 05, 2009

Fix

Hade en liten sovmorgon idag iaf men va iaf uppe innan 10 och när jag gick upp så såg jag att även Ellie var vaken så blev frukost direkt och sen lite yatzy.
Sen bar det av för att söka lampa till mitt badrum den paja i går toppen toppen så nu får man gå på toa med öppen dörr tills det är löst för ja det är ju ite löst än det.

Fick hjälp med lite annat fix oxå som är lite svårt att göra helt själv så det var ju skönt att ha nån som hade tid med det.

Nu så sitter jag och tittar på hocky pratade med älskling oxå men han ville inte prata med mig när han upptäckte att det var 15 sekunders fördröjning mellan oss och att min tv låg före hans dator, förstår inte vad som var så illa med det.... Taskigt han borde ju vara glad över att jag kan berätta om vad som kommer att hända ju.
Nä nu ska jag fortsätta se på hockyn var det tänkt och hoppas på att Patrik kanske törs ringa upp om en stund ist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar