tisdag, oktober 28, 2008

Taveluppsättning :-)

usch då var det vardag igen då, jobbade dagtur i dag så blev en tidig morgon usch jobbigt att gå upp så tidigt, till råge på allt så var det jätte kallt ute när jag skulle gå till jobbet bara 2 grader det är ju hemskt vad fort det blir kallt ju.

Efter jobbet så blev det promenad hem osså har jag kört Kim till någon fest och jag och Ida har ätit och sen har Ida hjälpt mig att få upp alla tavlor och grejs på väggarna som jag köpte på IKEA i går, gick ju strålande hehe Fint blev det iaf när det var klart :-)
Trevligt med lite sällskap oxå:-) Hade värsta långa hickattacken nyss oxå hatar hicka och speciellt när man inte blir av med den. Nu så har jag kört hem Ida och själv ska jag gå och sova tänkte jag mig för är ju fler tidiga mornar kvar den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar