torsdag, oktober 16, 2008

Gårdagen

Gårdagen bjöd på en del olika saker, började med att åka och simma med Ida och när vi kom så var mamma oxå där och simmade. Var jätte skönt att simma iaf, skulle kunna varit mycket bättre om bara folk sen kunde hålla åt sig och kanske försöka använda sig av högertrafik även i basängen så dom som simmar lite fortare kan simma om, och att man dessutom inte står mitt i simbasängen och pratar massor det kan man gör i bubbelpolen eller bastun eller nåt.

Efter simningen så åkte jag i väg på mitt lilla "möte" gick riktigt bra där tycker ja så nu är det två veckor till nästa möte :-)

Tog en tur förbi Ida på pressbyrån innan jag åkte hem för att träffa en kompis. när hon kom så prata vi lite sen så tog vi turen ner på stan och kollade runt lite sen åkte vi hem till mig igen, så jag fick packa lite saker.

På kvällen så åkte jag i väg till Patrik, vi kollade lite film bara.
Ja det var väll hela gårdagen det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar