torsdag, oktober 16, 2008

Ingen nyckel

Blev till att vakna tidigt i dag då jobbet ringde 7.15 och ville jag skulle jobba dag ist för kväll, men det gick ju inte och sen kunde jag bara inte somna om. Har ju inte sovit så där strålande bra i natt iaf av någon anledning störande ljud och sånt....
blev iaf en mycket lugn förmiddag med mest vilande.
Jag åkte väll vid så där 12.15 från Patrik och blev lite kort om tid så blev att åka direkt till jobbet.

Kom till jobbet redo att börja och när jag kommer in i omklädningsrummet upptäcker jag att jag inte hade nån skåpnyckel med mig utan att den ligger hemma på bänken då kände jag bara mig riktigt irriterad för utan skåpnyckel så kom jag ju inte åt mina skor och inte id kortet eller alla andra saker jag behövde heller, så störande och har varit störd på det typ hela kvällen oxå men men det är sånt som kan hända även den bästa alla gör vi misstag nån gång.

Nu så sitter jag och pratar lite med Patrik i tfn men tanken är väll att gå och sova väldigt snart för är så trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar