måndag, oktober 20, 2008

Ledig

Äntligen en ledig dag helt underbart med en ganska så lugn vecka efter den stressig veckan som varit med allt jobb som jag vet var själförvållat jag har själv lagt det så men det är så skönt att få känna nu att jag bara ska jobba 3 dagar på hela den här veckan :-) Var så enormt trött i går när jag sluta jobbet att jag gick direkt och sov när jag kom hem.

Var i väg och simmade på förmiddan, var riktigt skönt det men borde ha varit där lite tidigare för ja det var lite väll mycket folk där massor som simmade och gärna i bredd och gärna väldigt långsamt och kanske även stanna mitt i bassängen så man inte kom förbi heller... men ja gick iaf bra till slut tog mig runt mina varv iaf:-)

Träffade Ida en stund innan hon skull till jobbet oxå sen har jag bara gjort inte nåt kollat lite på tv pratat lite i tfn och bara varit i stort sett.
Träffade Ida en liten stund när hon sluta jobbet med, körde hem henne och följde med och prata lite med bror oxå.

Nu har jag just tittat på city akuten oxå och nu är det väll dags att sova så man kommer upp i tid i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar