fredag, oktober 24, 2008

Helg igen :-D

Men titta så roligt i dag går det att skriva i bloggen, i går så var den nerstängd när jag skulle skriva så då blev det inget tyvärr så skrev jag inte ner tankarna jag hade då som jag tänkt skriva om så nu minns jag inte vad det var.
Nu har jag iaf gjort helg :-) skönt det fast har ju bara jobbat tre dagar nu den här veckan och nu ska jag vara ledig i tre dagar :-D :-D
Efter jobbet i dag så blev det en tur till badhuset för att simma lite är så enormt skön avslappning och man hinner rensa tankarna så bra, hade egentligen tänkt mig en lång promenad men var inte så skoj väder så då fick det bli en simtur ist.

I kväll så har jag tittat på idol och nu väntar jag bara på att se vem som åker ut kan ju bli intressant man vet ju vem man vill ha ut så nu är det bara att hålla tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar