torsdag, oktober 02, 2008

Hemma

Toppen Toppen Toppen, Varit hemma från jobbet i dag pga den dumma onda foten så retligt att en så liten grej ka göra så ont att man knappt kan gå. Hade jag bara orkat gå på den en hel dag hade jag gått till jobbet men med tanke på hur mycket jag går och står på jobbet så fanns det inte en chans att jag skulle orka det då den bara blvit värre och i morse vaknade jag till och med av att den gjorde ont, det har jag inte gjort förut då har det bara gjor ont när jag gtt på den.
Jaja det är sånt här man får ta i bland, nu så är jag ledig ett par dagar så får hoppas på en bättring då istälellet.

Har iaf träffat Ida en kort stund innan hon började för lite hjälp inför mitt projekt jag har på gång ;-) tack för hjälpen Ida skulle aldrig kunna låta nån annan hjälpa mig med det.

Sov bort en stor del av dagen då jag sovit dåligt i natt, sen så var jag ner till Ida på jobbet och åt ett par bulla :-) gott de.
Middag blev det oxå sen hemma hos Kim och Ida bestående av kebabtallrik riktigt gott det med.

Nu så blir det lite film innan sovdags tror jag på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar