lördag, oktober 25, 2008

Lördag, stan och bio.

Varit på city gross och på stan med Ida. Hurra vad mycket kul det fanns på city gross (Ironisk) tog väll hela 5 min att gå igenom det och vi som hade planerat in ett par timmar iaf.
När det var så ointressant där så åkte vi ner på stan ist och ja där var det rosa lördag jippi massa folk.... Usch vad jag låter negativ i dag ser jag, men vi hade trevligt på stan handla en ny snygg tröja prövade den tidigare i veckan och prova då en som jag trodde var small och blev jättebesviken då den kändes alldeles för stor kunde ju tälta i den men i dag så provade jag en annan i samma storlek och den satt perfekt så dom måste ha fel märkt den första jag prova då helt enkelt.

Snart så kommer Patrik och sen så blir det att fara till Heron City o gå på bio:-) Mys Mys
Får se vad vi kommer på att se för film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar