fredag, oktober 31, 2008

Gott och blandat

Jaha då har jag hört att jag är sen att uppdatera min blogg så då är det bäst jag gör det ;-) så att Patrik får nåt att läsa nu ;-) hihi
I onsdags var jag helt enkelt bara för trött för att skriva nåt när jag väl kom hem. Jobbade på dagen och sen så blev det direkt ner på stan på mitt lilla möte som för övrigt gick väldigt bra känner mig riktigt nöjd över mig själv med hur bra jag lyckats senaste 4 veckorna :-D Sen blev det en tur på stan med Ida innan vi åkte hem till henne och firade min framgång med Tacos var riktigt gott de. Hjälpte Ida att få upp hennes tavel hyllor oxå.

I går så var det bara så att mitt internet strejka så då blev det inget skrivet då heller. och jag som hade värsta bra inlägget i huvudet då men nu är det borta så nu får det bli som det blir ist.
Jobbade iaf i går oxå och sen så hämta jag Ida så åt vi lite midda hos mig brorsan jobba ju så då kunnde vi lika gärna vara ensamma tillsammans hmm blev det där rätt nu?

Spö regnade i morse när jag skulle till jobbet i morse, har jobbat massor på jobbet :-P var mycket lugn dag. Har kommit lite snö i dag fast den försvan lika snabbt som den nådde backen. Stressa hem direkt efter jobbet för jag trodde Ida var ledig och vi skulle i väg men sen visa det sig att jag missuppfattat henne hon menade efter hon slutade 20 så ja då hade jag stressat i onödan. Mamma kom förbi en svängoch tittade på mina nya tavlor och sen så var vi på kyrkogården och tände ljus och la dit kransar. Blev en promenad hem sen då från kyrkogården oxå så har blivit ett par promenader i dag inte så långa men iaf.
När Ida slutade jobbet så åkte vi i väg till Karlsson för att se vad det var för affär dom hade invigning i dag hade ganska mycket men ja jag vet inte riktigt hitta väll inte så mycket intressant. Nu så sitter jag och pratar i tfn och väntar på att utröstningen i Idol ska bli klar.

Nu Har ni nåt att läsa. Jag beundrar er som orkat läsa enda hit ner då det blev typ en hel roman om ingenting.
lämna gärna lite kommentarer som jag kän läsa.

Ha en fortsatt trevlig kväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar