fredag, oktober 10, 2008

Saknaden

Var till kyrkogården oxå på vägen hem, Usch så det såg ut på graven men nu så har jag iaf rensat och fixat till det lite, osså satte jag dit en bukett blommor och tände ett ljus oxå nu när det börjar att bli mörkt ute vill att det ska vara ljust där.


Visa dagar/perioder är saknaden extra stor större än vanligt det här är en sån dag, många tankar som snurrar runt. I bland önskar jag man kunde skruva tillbaka tiden. Livet är bara till låns vi får ett antal år att leva, vi skapar olika typer av kontakter en del som vi växer upp med andra vi lär känna på vägen. Olika känslor skapas till våra kontakter, så många känlor som finns, många olika sorters kärlek och säkert lika många olika sorters hat. Jag är så glad för dom åren jag fick ha dig i mitt liv, och inom mig så lever du fortfarande kvar det kan ingen ta i från mig.<3


1 kommentar: