måndag, november 02, 2009

Alla Helgona helgen !

Vilken helg vilken helg:-)
Älsklingen kom hit i torsdags vi tog det mest bara lugnt då för sen jobba jag ju på fredagen oxå Sen började helgen på riktigt, vi åt god mat och drack lite vin kolla lite film och bara slappa.
I lördags morse baka jag jätte goda bullar med kräm i blev jätte bra och är riktigt nöjd då det var första gången jag gjorde efter det receptet och på det viset, enkelt va det oxå passa på att styra med allt det medans Patrik var på lite andra ärenden en stund där ( håller nu alla tummar jag har). Sen blev det en snabb tur på stan och en sväng till kyrkogården.

Lördags kvällen bestod av fest en riktigt kul fest inte många inblandade men väldigt kul, slutade på krogen. Tack Thomas och Veronica för en mycket trevlig kväll :-)

Söndag ja hmm det finns väll inget att skriva om den dagen egentligen, vi kom väll hem vid 03 på natten så sen sov vi nästan oavbrutet fram till 19 då vi bestämmde oss för att äta lite, sen blev det en liten film osså sova igen och slockna nog vid 22 i går även fast vi sovit hela dagen.
Men i morse blev det då ingen sovmorgon det var bara att kliva upp och gå till jobbet, gick ändå ganska bra har nog sovit mina timmar för kände mig faktiskt ganska så utvilad oxå.

Men nu börjr jag bli trött igen så nu får det bli sängen igen

1 kommentar:

  1. Tack själva för en trevlig kväll =) får väl åka på kryssning nån gång med vore skoj!
    Tack för bloggkommentaren!

    SvaraRadera