lördag, november 07, 2009

Jobbhelg

Nope blev ingen tidig sängång i torsdags sen iaf, det slutade med att jag åkte hem till mamma en tur.
Den här helgen är jobbhelg närmare bestämmt första jobbhelgen av 4 på rad... Fast sen har jag en halv helg som går bort av det då jag har någonting mycket viktigt att förbereda då, både skrämmande men så nödvändigt.
Idag har jag bara jobbat och efter det så har jag gjort en köttgryta som jag längtat efter massor dagar enda sen jag hittade grytbitarna i frysen tidigare i veckan.
Resten av kvällen får gå till att bara slappa tror jag för är jötte trött i dag med sov väldigt illa i natt men får nog sklla mig själv då jag lyckades sova flera timmar igår eftermidda direkt efter jobbet. men i kväll blir det absolut en tidig kväll. så fort tvätten är klar och jag har hägt den så blir det natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar