söndag, november 22, 2009

Första texten på mega länge

Suttit under dagen och lagt in all musik jag har på uppspelaren Så helaa dagen har bestått av musik tankar och mer musik och mitt i alltihop så kom det tillbaka, äntligen efterflera års väntande så kom det bara orden bara föll ur mig. ok kanske inte var det bästa jag har skrivit men vem bryr sig hoppas det har släppt heltt nu så jag kan få börja skriva igen. Nu har jag ju inte finslipat nåt utan den får vara som den är precis som den kom.


"Jag vet att jag inte på något sätt är perfekt,
medans du är helt underbar.
jag är ingen speciell jag är bara jag.
Jag har inget som ingen annan har
medans du har allt som jag vill ha .
så vad har jag att ge dig för att du ska stanna kvar.
Jag har ett stort hjärt som redan är fyllt av alla min kärlek till dig
det är det jag kan erbjuda och hoppas det räcker för dig
Jag ska aldrig sluta älska dig
och hoppas att du för alltid finns här hos mig."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar