tisdag, november 10, 2009

nåt som inte hör hemma här...

Jaha Eftersom då reaktionen efter ett sms kom här så får jag väll oxå ta det här då eftersom det verkar tydligen vara det nya modernaste sättet att komunicera med folk.... Hmm egentligen inte men va fan visst jag gör det väll jag med.

Jag är en person som inte har så många vänner utan håller mig till att ha några få som är desto bättre och då kan jag oxå lita på alla mina vänner fullt ut eftersom jag bara har så pass bra vänner.
Sen är det klart jag får lite nya vänner då och då óch då får man ju lära känna varan och bygga upp det där lilla extra så man blir bra kompisar.

Att jag valt att ha få och ist bra vänner beror på att jag tidigare i mitt liv under några perioder ist hade en hel drös med vänner, men hade jag nån som jag då kunde lita helt till fullt ut på? Nej för då var vi alla i samma lilla kompisgäng och ingen varbättre kompis än nån annan och vännerna kom och gick och kom och gick så ombytena var stora.
Efter det så bestämde jag mig för att ha få och bra vänner dvs inga periodvänner och sen får man ta det som man vill jag döljer iaf inte vad jag tycker och tänker.
Jag kan träffa vissa vänner en gång om året eller mindre men dom kommer ändå vara mina bästa vänner och jag kan prata med dom i tfn en gång varannan månad och dom är fortfaranda samma vänner. Men jag är en ganska social människa och vill gärna umgås och nåt som kan göra en tokig är ju när man duger att umgås med nästan varje dag ena månaden men sen hör man inget alls på typ en månad och så snurrar det vidare det är inte min grej jag vill ha en jämn dos. Om det sen innebär att träffas varanandag eller en gång i månaden är skit samma då har man en nivå. Men jag hade hellre valt att diskutera den här saken på annat sätt en via bloggen men men var inte mitt öppnande av det hela och tydligen skulle det tas här.

När jag ändå pratar vänner så kan jag ju passa på att taka om för mina riktiga vänner att ni betyder allt för mig. Och tack för att ni Haft/Tagit er tid att prata med mig nu när jag verkligen har behövt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar