måndag, november 23, 2009

Undersökningar!!!

Ja nu är undersökningarna äntligen avklarade, iaf för den här gången.
Har varit sjukt nervös för den här dagen och låg hela kvällen igår och bara hoppades på att tfn skulle ringa så jag hade haft nån att prata med en stund iaf för dom jag ringde var antingen upptagna eller svara inte eller så visste jag dom skulle göra annat.

Idag har jag iaf gjort dessa två mag undersökningar varav den ena jag även gjort tidigare i år i februari eller nåt har jag för mig.
Minnet sviktar väldigt om vad som hände under undersökningen men det är jag bara glad över det enda jag minns är att jag hade fruktansvärd panik, sen var den över den jag oroat mig mest för tog ca 10 min (har jag fått berättat för mig själv hade jag ingen tidsuppfattning alls ) fick en hel del lugnande innan så där av det dåliga minnet och att jag fortfarande känner mig helt borta i huvudet. Tack mamma för att du följde med och fanns där utanför när jag var klar.
Och vad händer då nu? jo jag väntar på provsvaren från undersökningen och nästa remiss som ska ta mig vidare i allt det här. känns skönt att den här är över och jag säger bara ALDRIG ALDRIG mer detta var första och sista gången blir det en gång till då ska jag fan va sovandes.

Som vanligt så fick jag nya mediciner oxå som alltid när jag är i närheten av min doktor men dom här ville jag ju ha så får se det som nåt bra.

Just nu känner jag mig bara sjukt ledsen eller det har jag ju gjort hela tiden efter undersökningen helt nere. längtar tills Ida slutar jobbet så jag iaf har nån att prata med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar