söndag, november 22, 2009

Orkar inte mer...

Jag orkar verkligen inte mer skit nu man ska verkligen inte se fram mot saker och ting det är bara dumt man ska bara se allt det negativa då vet man det inte kan bli sämre iaf.

Känns som att det inte händer någonting alls jag kommer inte ens en millimeter framåt det känns snarare som att allting går bakåt . Jag vill att det ska gå framåt och jag orkar inte anstränga mig mer för att det ska det. jag vet inte om jag orkar alls lägre äligt talat.

Men jag får väll lyssna på min kompis i dag iaf och hennes ord om att jag är sårbar nuoch inte ska tänka så mycket nu
Borde passa på att städa och rensa ist för att sitta och bara tänka men vad är meningen med det ??? Och varför skulle jag? det ändrar ju ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar