onsdag, november 04, 2009

Äntligen

Idag var det då äntligen dags för mitt läkarbesök, och oj vad ja har väntat på det och hade jag sen inte ringt och tjatat och sagt jag går till akuten snart så hade det nog dröjt ännu längre tid.
Men i morse kom iaf mamma och häämta mig vid 9 för att hinna till dr till 9.30
fick vänta och vänta och vänta ännu mer men man får se det positiva, det blev så pass lång väntan att jag inte behövde betala då det tydligen är deras policy om man väntar över 30 min.
Fick svar på alla mina frågor och det känns bra har tagit lite prover och fått ett par remisser skickade så det känns bra bara vänta på kalleleserna nu då.
Sen fick vi åka ner på stan oxå då min nya medicin inte fanns hemma på apoteket på sjukan så fick hämta den i stan . vi åt oxå lunch och kolla lite i affärerna.
Trevligt att umgås lite med mamma oxå .

Nu blir det en lugn tv-kväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar