tisdag, oktober 27, 2009

Nere

Finns inte mycket att skriva då det absolut inte hänt nåt och det har nog varit väldigt själv valt oxå.
Var och storhandla med mamma igår och sen var vi och såg på Filip och Simon när dom spela innebandy innan det var dags för mig att jobba.
Jag har haft så där 4 depp dagar nu då inte nåt hänt direkt och jag har heller inte orkat med nåt jag har använt all den energi jag haft till att ta mig till jobbet jobba och sen tagit mig hem och bara försökt få vara i fred för att bara vara. Ibland har man såna här dagar tråkigt bara när alla dom klumpar ihop sig och fortsätter dag efter dag. I dag kom min underbara mamma med hemmagjordaköttbullar till mig, tyvärr existerar ju inte min matlust alls nu så dom blev morgondagens matlåda.
Nu hoppas jag på en lite ljusare vecka men får se vad som händer. Har kännt som att allting bara är svart och som att allting står helt stilla och jag kommer inte framåt utan står kvar på samma punkt.

Mitt i allt det här svarta och deppiga som jag kännt i flera dagar så fick jag faktiskt en stor anledning att bli lite glad i dag oxå åt en alldelles speciell liten sak :-) ska bli så kul och ser så fram mot det :-) fick mig verkligen på lite bättre humör och puttade fram mig en liten bit från min gammla punkt jag stod på, hoppas nu resten släpper oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar