tisdag, oktober 13, 2009

Tillbaka......

Jag har på sista tiden haft noll bloggenergi men jag ska se om den kaske kommit tillbaka nu har inte heller haft så mycket att skriva om och inte så mycket tid så det har oxå spelat in lite. Men nu så hoppas jag att jag ska vara tillbaka och uppdatera igen :-)

Sen sist har jag iaf varit med Ida o ätit och spelat singstar. Hunnit varit en tur på två dagar hos Patrik, blev tågresa dit och hem men han var så söt så fick skjuts från linköping så slapp iaf bussresan. Vi tog det bara lugnt hälsa på hans föräldrar en sväng och en kväll var vi ute och trodde vi skulle få se några nassar men nope dom var framme men det var ju tok mörkt och jag såg inte en endaste liten nasse.

Jobb har det varit gott om oxå...

I söndags luncha och fika jag med Zenitha innan jobbet åkte även med henne till och från jobbet :-) skönt att slippa cykla ibland nu när det är så kallt ute på kvällarna.

Igår var jag på Kad utbildning på jobbet, mycket intressant men lokalen var så jäkla kall att man höll på att frysa ihjäl där så sen när jag hade cyklat hem igår värmde jag min kornkudde och la mig i sängen och det tog flera timmar innan jag tinat igen och då var klockan så pass mycket att det ändå var dags att sova och ingen mening att gå upp.

Idag har jag umgåtts med zenitha hon kom hit och vi baka och sen åt vi våfflor till lunch drack lite te sen bar det av till Thomas och Veronica föra att fika, jätte trevligt där var länge sen sist.

Nu har jag fått skjuts hem och jag har slappat lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar