söndag, oktober 04, 2009

Lite ur veckan

Har hittills varit en nästan bloggfrivecka så får väll göra nåt åt det nu med iaf ett andra inlägg.
Jag och min Älskling firade som sagt et år i måndags den firade med att ägna hela dagen tillsammans. Patrik gjorde en underbar frukost åt mig och jag fick jätte fina blommor oxå. Sen va vi och bowlade, handla det sista vi behövde till vår trerätters midda som vi gjorde tillsammans blev underbart gott och vi hade en tokmysig dag och kväll :-)

I tisdags så åkte Patrik hem och jag till jobbet, efter jobbet så hade Martina anlänt till stan så hon åkte med mig hem, Jag har jobbat kvällar nästan hela veckan när hon varit här bara hel ledig igår men vi har hunnit med lite iaf. Har blivit massor prat om allt mellan himmel och jord. Jag fick även hjälp att sortera och rensa ur min stora garderob så nu har jag omorganiserat lite :-)

Nu har jag just kommit hem från mamma där jag varit och tvättat min bil och sen även lämnat kvar den där då jag hoppas att den äntligen ska bli lagad så jag kan köra den utan att alla glor på mitt rykande lilla blå monster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar