torsdag, oktober 15, 2009

Ingen baconsjuka :-)

Igår var det Apt på jobbet och jag och en tjej till hade uppdraget att baka till det så jag gjorde snoddas och hon annanas paj blev jätte gott och tror alla var nöjda.
Vi som jobbade i kväll fick erbjudade om att vaccinera oss mot den nya influensan, Jag har ju redan innan bestämt mig för att ta emot den vaccineringen trotts att jag är så sjukt barnslig och tokrädd för allt som har med sprutor och blodprov att göra. Sagt och sjort jag plåga mig igenom det liksom resten av jobbkompisarna, men sjukt obehaglit har kännts som sockerdricka i hela armen ända sen dess och det gjorde jag ändå vid 18.30. Nu har det till på köpet svullnat och börjat göra ont men men det är väll så det ska vara hoppas jag lite biverkningar får man ju alltid av vaccinatione.
Ja det är väll allt det jag hunnit med i dag.... Eller nej jag var ju och träna med Ida innan jobbet oxå riktigt skönt var det. Nu blir det natti natti här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar