måndag, juni 01, 2009

Hundvakt i sommarvärmen

Blev inte att åka med Simon ut till mamma i går utan åkte med Kim och Ida ist så fick vi lite mat där ute:-) Grillat, supergott jag verkligen älskar grillat, kan inte få nog av det. Min plan var egentligen bara att hämta min bil men sen blev jag kvar där i natt. I dag har jag tagit hand om den lilla söta voven vi har ställt fram hans pool och hält i vatten och lekt i den, vi har borstat håret på han och vi har busat i solen, hur skönt som hellst.








På eftermiddan så körde jag Ida och vi handla lite smått och gottJag är jätte nöjd med mina inköp iaf :-)

I morgon så ska jag tillbaka till jobbet igen nu tror jag mina höfter och min mage ska vara så pass igen att jag ska kunna klara en hel dag där.

Nu så ska jag sova så jag är utvilad tills i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar