fredag, juni 05, 2009

vad är meningen ????

Har väldigt mycket vad är meningen tankar i kväll, brukar börja med en liten tanke som sedan förstoras upp och till slut vad är meningen med allt? Man föds får leva vist många år och sen dör man men vad händer sen ? om det inte händer nåt sen vad var då meningen med dom få år man faktiskt får leva, för det är inte så många år i livet om man tänker på hur länge man är död.

Varifrån kommer allting bilar gatlycktor osv för från första början fanns ju inte sånt varifrån kommer allt då? från en början måste ju allt gjorts av naturen, men hur kan det då bli så miljöfarligt sen ? Ja som sagt i bland tänker jag mycket och det värsta är att hur länge och hur mycket jag än tänker så kommer jag inte på svaret utan i slutet sår jag bara med första frågan jag kom på vad är meningen emed allt? så då är jag tillbaka på ruta ett.

Nä nu ska jag se om jag kan sluta att klura på meningen med allt och kanske kan sova lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar