tisdag, juni 02, 2009

Tom

Nu var sommarvärmen som bortblåst igen då molnigt och regn i dag, inte föratt det spelat mig så stor roll jag har ju jobbat iaf men lite tråkigt är det allt Får hoppas på att sommaren kommer sent i år då nu när den tog ett litet uppehåll så där i slutet av juli skulle passa mig att den kom.

Har som sagt jobbat i dag och det gick bra fast är ju trött som bara den nu och har så där lagomt ont men men det får man ta i bland vill ju inte gärna vara hemma från jobbet heller.

Tråkig kväll inget att göra och jag känner mig bara halv och tom.

Finns inte mycket mer att säga har inte nåt direkt innom mig att skriva om heller känner mig ju så tom får se om det kommer nåt nån annan dag ist.

Ska försöka få in helgens bilder snart oxå dom kommer hamna i inläggen dom tillhör och även på Bdb.

1 kommentar:

  1. Jag hade "frys-tejp" men problemet var nog att jag satte fast den för några dagar sen, men hade inte handlat färg, var därför den fastnade. Kramar

    SvaraRadera