onsdag, juni 10, 2009

Riktig stan dag

En riktig stan dag är vad det här varit. Var på stan och handla lite kläder med Ida på förmiddan och hitta nog faktiskt det jag skulle ha oxå så är ganska nöjd. När jag kört hem Ida så hämta jag Martina på Nyköpingsbro oxå där hennes buss skulle ha mega lång rast så tyckte jag kunde hämta henne lika gärna.
Vi gick på stan lite med en kompis till, till henne en stund. Jag hitta så klart lite mer jag behövde då:-) kommer bli så nice surprice ;-P Hoppas jag iaf.

Fortsatte att umgås med Martina och sen kom en kompis till,till och följde med fram till 21 då hon skulle åka hem igen, följde med när hon skulle göra en ny tatuering och göra om en lite. Jätte trevligt att träffa henne igen oxå är ju flera år sen sist.

Nu så är jag hel trött och ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar