onsdag, juni 24, 2009

Valet och kvalet

Då var tredje jobbkvällen gjord nu då nu väntar en ledig dag innan helgen som ska tillbringas på jobbet kommer. Har varit underbart väder både igår och idag.

Fick lite sms av en person tidigare idag och jag blir barra så trött snacka om att det bara funkar när det passar den ena allt har bara en sida och huvudsaken det fungerar därifrån iof inget nytt problem fast det så snyggt stod så sen.... Jag är bara så trött på vänner som bara stjäl energi och aldrig ger energi. Jag tänker iaf inte höra av mig och försöka mer nu ligger inte bollen kvar hos mig längre enligt mig jag har ju försökt flera månader och det kan ju inte vara bara mitt fel måste ju finnas fler minuter än när jag jobbar...

Har varit så i valet och kvalet i kväll, hade två val antingen åka till min sjuka älskling som jag egentligen vill vara med alltid, hela tiden o jämt eller att stana hemma och åka och sola o bada med Ida i morgon och det är ju oxå enda lediga dagen innan nästa helg så ha inte chans till det senare heller. Slutade med att jag stanna hemma och då blir det alltså sol och bad i morgon, får nöja mig med tfn kontakten med älsklingen då. Det här egentligen mini mini ilands problemet är ju som sagt egentligen mini mini, men alla som känner mig vet ju hur velig jag är och hur jobbigt ett sånt val är dör mig och jag känner alltid at jag valt fel sen i efterhand iaf.

Är snart en liten fest planerad oxå, fan vad skoj det ska bli, längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar