lördag, juni 27, 2009

Sena kvällar

Har varit vackert väder även i dag. Jag tillbringade förmiddan en stund på balkongen sen kolla jag upp lite olika boende former inför semestern tror nog jag hitta nåt oxå.
Sen bar det av mot jobbet.
I dagens läge när det är så svårt att få jobb så är jag så glad att jag iaf har en arbetsplats som jag verkligen trivs på när så många står helt utan och många får lov att ta nogot dom kanske inte alls vill bara för att inget annat finns. Så jag kan vara glad som både har ett jobb och då även trivs jätte bra där:-)

Nu så ska jag sova tänkte jag, har blivit lite för många sena kvällar nu men blir så lätt så när jag jobbar kväll då är ja liksom redan uppe i varv när jag kommer hem så klockan bara går och fort går det oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar