fredag, juni 26, 2009

Sol och Bad

Har varit med Ida i dag och solat och badat, riktigt skönt väldigt varmt var det iaf massor av sol :-) Blev lunch där oxå vi hade med oss sallad var faktiskt jätte gott tyckte även jag som inte är en sallads människa så när jag hade plockat bort allt som inte går att äta så som olover och ost så var den helt ok en ren sallad med kyckling ingen pasta eller annat snusk i .
Efter vår sol tur så var vi hem till mamma en tur och hämta köttfärs sen bar det i väg hem för att fixa en liten sak ;-) liten överaskning till någon ;-P
Vi åt även midda ihop hemma hos mig, blev pannbiffar potatis sås lingon och stekt lök mums. Osså såg vi en film som skulle kunna vara den bästa genom tiderna med världens snyggaste med;-)

Ida hjälpte mig att omstrukturera lite i mitt förråd innan jag körde hem henne så nu är äntligen alla mina tm kartonger flyttade till mitt andra förråd som typ var tomt så alla på samma ställe och jag kan ha ett normalt förråd snart hoppas jag iaf på.

Nu ska jag ta och natta kudden för den ser väldigt trött ut nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar