söndag, maj 31, 2009

varm helg

Bion i fredags var bra är väll inte direkt min typ av film egentligen inte en sån jag i vanliga fall väljer att se men den var bra.

I går så fyllde mamma år , Stort Grattis till henne. Vi var där och fick mat, grillat och sen tårta. Åkte med Simon i Epan hem det var ju trevligt första gången i mitt liv jag åker Epa, blev en liten omväg genom skogen så vi fick se två älgar en gris och hjortar så det var ju skoj.









Hela helgen har det varit extremt varmt och sligt med klarblå himmel. I dag har vi bara tagit det lugnt jag har ju fortfarande så pass ont i min höft att jag vill vara väldigt stilla. Det är oxå mors dag i dag men mamma fick sina morsdagspresenter igår när jag var där.


Nu så har Patrik åkt hem så får väll se när jag får se han nästa gång då blir väll först i juli om vi inte kommer på nåt till midsommar eller så annars jobbar jag ju alla helger utom nästa helg och midsommar. hoppas väll ändå på innan juli men vi får se.

Nu ska jag vänta på att simon ska ringa och åka till mamma och hämta min bil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar