fredag, maj 29, 2009

Provtagning o vårdcentralen

Då var det ett par dagar sen men har ju ändå inte hänt så mycket. var hos mamma Tisdag till onsdag, sov bort i stort sett hela onsdagen för jag mådde så dåligt och hade så ont i mina höfter. Fick till slut tag på min dr och vi kom fram till att öka medicinen igen jag som var så glad för att fått minska den sen fick jag även en medicin till så kanske det går bättre med nedtrappningen nästa gång. Jag var hemma i går och i dag från jobbet var in på sjukan och tog lite prover då. Har varit på vårdecentralen i dag och kollat upp mina höfter, tack och lov var det inte i leden jag hade ont som jag trodde utan i nån typ av muskelfäste där två muskler går ihop har dessutom ont på samma ställe på båda sidorna och precis där leden sitter, så trokantrit var tydligen det vackra namnet på det här.
Nu väntar jag på att Patrik ska komma men han är nog snart här så ska vi äta lite och i kväll så blir det bio. Änglar och demoner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar